Katastrofy, egzekucje, mutacje, śmiertelne wypadki, perwersje - forum bez tabu - HcFor
Zarejestruj się FAQ Lista użytkowników Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane
Witamy na HCFOR.pl - Forum bez tabu!!!
Zapraszamy do rejestracji, która umożliwi korzystanie z wszystkich funkcji naszego forum.
Zapomniałem hasła


Bestiarium
Wróć   Katastrofy, egzekucje, mutacje, śmiertelne wypadki, perwersje - forum bez tabu - HcFor > Light Corner > NEWS - informacje z kraju i ze świata

Odpowiedz
 
LinkBack Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat Wygląd
  #21 (permalink)  
stare 23-04-2010, 07:02
Czytelnik powracający
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Reputacja: 433
Delta is just really niceDelta is just really niceDelta is just really niceDelta is just really niceDelta is just really nice
Postów: 96
Delta is just really niceDelta is just really niceDelta is just really niceDelta is just really niceDelta is just really nice
Domyślnie

Jakie znaki zapytania już Ci mówię Dlaczego ciał pilotów nie mogli znaleźć bo ponoć były strasznie zmasakrowane skoro (co możemy zobaczyć na filmiku i nie tylko) kokpit jest praktycznie cały, a oni lecieli przypięci do foteli? Dlaczego nie odbywa się szczegółowa sekcja zwłok tylko składanie i rozpoznanie? Skoro samolot spadł z małej wysokości (zachaczał o drzewa) przy wytracaniu prędkości do lądowania to dlaczego jego całe części można policzyć na palcach jednej ręki? Z tego samolotu zostały wióry! On nie pikował z kilku kilometrów tylko podchodził do lądowania. Na razie tyle, a jest dużo więcej. Nie rzucam sloganami dla Twojej wiadomości i nie łykam wszystkiego co widzę w TV. Wszyscy się zajmują "pojednaniem" zamiast skupić się na wyjaśnianiu katastrofy to jest jakaś komedia, a raczej horror. A tak jeszcze z czystej ciekawości zapytam: czy myślisz, że w naszym pięknym, tęczowym i utopijnym świecie wszyscy są tacy dobrzy i nikt nic nie knuje? Nie ma absolutnie w żadnym miejscu na świecie i nie było w historii żadnych spisków i zamachów (popatrz chociażby na naszą historię)? Naukowcy obliczają tylko równania rozwodów i szczęścia z Twittera czy pracują też nad wojskowymi technologiami? I czy wszystkie te technologie są ładnie odśpiewywane opinii publicznej przy śniadaniu?
Odpowiedź z Cytatem
  #1.5
Kontekstowy

Avatar Pani Kontekstowa
 
Avatar
Skąd: HCFOR
Wiek: 28
Postów: 760

loading...
 
  #22 (permalink)  
stare 23-04-2010, 07:32
Banned
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Reputacja: 1057
veroamore has much to be proud ofveroamore has much to be proud ofveroamore has much to be proud ofveroamore has much to be proud ofveroamore has much to be proud ofveroamore has much to be proud ofveroamore has much to be proud ofveroamore has much to be proud of
Postów: 294
veroamore has much to be proud ofveroamore has much to be proud ofveroamore has much to be proud ofveroamore has much to be proud ofveroamore has much to be proud ofveroamore has much to be proud ofveroamore has much to be proud ofveroamore has much to be proud of
Domyślnie

Penetrując linki na temat chemtrails-z innego ,konkretnego powodu-na forum znalażłam wypowiedż z pazdziernika zeszłego roku-której fragment cytuję:


"Tymczasem Rosja posiada własną wersję tego typu systemu. Chodzi o Zakład Ocieplania Jonosfery Sura znajdujący się w Wasilsursku, 100 km na wschód od Niżnego Nowogrodu. Sura rozpoczęła swe funkcjonowanie już w 1981 roku, koncentrując się na badaniu wpływu fal radiowych na jonosferę i modyfikowaniu jej stanu. Na terenie, na którym znajduje się Sura, wzniesiono trzy przekaźniki fal radiowych i 144 anteny. Nie brakuje jednak doniesień, że badania jonosfery są tylko przygrywka dla opracowania broni zdolnej do niszczenia za pomocą fal radiowych urządzeń komunikacyjnych i strącania samolotów."-koniec cytatu..
Odpowiedź z Cytatem
  #23 (permalink)  
stare 23-04-2010, 07:48
Czytelnik powracający
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Reputacja: 276
Sebastian_T is a jewel in the roughSebastian_T is a jewel in the roughSebastian_T is a jewel in the rough
Postów: 58
Sebastian_T is a jewel in the roughSebastian_T is a jewel in the roughSebastian_T is a jewel in the rough
Domyślnie

Cytat:
Napisał Delta Zobacz post
Jakie znaki zapytania już Ci mówię Dlaczego ciał pilotów nie mogli znaleźć bo ponoć były strasznie zmasakrowane skoro (co możemy zobaczyć na filmiku i nie tylko) kokpit jest praktycznie cały, a oni lecieli przypięci do foteli?
To, co widać na filmie, to nie jest kokpit. To silnik, z urwaną jedną powłoką, przez co wygląda jak "okno".
Dokładnie to (z innego ujęcia):

Kod:
http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/view/364931?page=1
Odpowiedź z Cytatem
  #24 (permalink)  
stare 23-04-2010, 08:53
Avatar Riese
Senior Member
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: L-Stadt
Reputacja: 10512
Riese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond repute
Postów: 1,079
Riese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond repute
Domyślnie

Dokładnie. Chodzi tu o zupełnie inną część samolotu.
Delta, czytaj proszę ze zrozumieniem. Była już o tym mowa wcześniej.

Zdaję się również, że zachowanie typowego samolotu po spotkaniu z ziemią, ciekawie unaocznił w którymś ze wcześniejszych postów Storm.
Zejdźmy więc na ziemię. Samolot co prawda leciał nisko, ale po urwaniu skrzydła przekręcił się i runął "na grzbiet". Jeśli prędkość była nawet minimalna (250-300km/h), to i tak siła upadku musiała być straszliwa.
Poza tym to las. Drzewa też zrobiły swoje, tnąc na części rozrywający się kadłub.
Nie doszukujmy się sensacji tam...gdzie jej nie ma.

Dla mnie bardziej podejrzane wydaje się na przykład to, dlaczego system TAWS nie zadziałał (bądz zadziałał nieprawidłowo).
I co skłoniło pilota do tak drastycznego obniżenia lotu i całkowitego porąbania trajektorii podchodzenia do lądowania?
Odpowiedź z Cytatem
  #25 (permalink)  
stare 23-04-2010, 10:06
Czytelnik powracający
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Reputacja: 276
Sebastian_T is a jewel in the roughSebastian_T is a jewel in the roughSebastian_T is a jewel in the rough
Postów: 58
Sebastian_T is a jewel in the roughSebastian_T is a jewel in the roughSebastian_T is a jewel in the rough
Domyślnie

Riese, tak na mój chłopski rozum. W wielu miejscach przewijały się schematy z ukształtowaniem terenu przed lotniskiem. Przed pasem jest "wąwóz" o długości około 1,5-1,8 km, z różnicą wysokości terenu chyba do 70 m (pomiędzy dnem wąwozu i poziomem pasa lotniska).
Hipoteza - pilot zgubił się we mgle. Wychodzi pod poziom "chmur" (pułap był na 60-100 m, wg różnych podawanych opinii), żeby zorientować się, gdzie jest. Radiowysokościomierz pokazuje mu, że jest np. 120 m nad ziemią. Przez dezorientację i np. pośpiech pilot "zapomina" o tym obniżeniu terenu, widzi, że jest przykładowo 2 km od lotniska i 120 m nad ziemią (a faktycznie jest 50 m, bo teren obniżony) - daje więc w dół, żeby zejść na glisadę (linię podejścia do lotniska), to też na paru schematach podawanych w necie i w mediach było, że na początku "wąwozu" samolot gwałtownie opada.
Samolot wychodzi pod chmury w celu "odnalezienia ziemi", i nagle teren zaczyna się podnosić. Samolot reaguje z opóźnieniem, zawadza o przeszkody i kończy się jak kończy...
Może być też (ale to musieliby się wypowiedzieć ludzie, którzy kumają trochę w te klocki) - że w miejscu, gdzie obniżał się teren (podmokły, bagnisty, "zimny") - nagle pojawiał się opadający strumień powietrza (tak, jak nad ciepłym gruntem są prądy wznoszące), który spowodował gwałtowne obniżenie się samolotu.
A może wszystko razem, może taki idiotyczny zbieg okoliczności?...

Dodam jeszcze, że generalnie "brzuch" samolotu jest mocniejszy, no i pod podłogą są m.in. bagaże i różne takie. Jeśli by usiadł, nawet bez podwozia, na tych drzewach, ziemi, to skutki byłyby zapewne dużo mniej krwawe... Nad głowami pasażerów w samolocie rejsowym jest pusto, poszycie stosunkowo miękkie, jeśli wywrócił się i pacnął sufitem o glebę - no to bardzo mi jest przykro...
Odpowiedź z Cytatem
  #26 (permalink)  
stare 23-04-2010, 10:32
danone
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

System TAWS nie działa po wypuszczeniu podwozia.Jak niby miało by wyglądać lądowanie,gdyby w kabinie co chwile wył alarm,ostrzegając o zbyt niskiej wysokości? Po wypuszczeniu podwozia,samolot przejmuje ILS.Tego systemu jednak na tym lotnisku nie ma,pilot lądował więc według wskazań przyrządów pokładowych i komunikatów z kontroli lotów.Ktoś w pewnym momencie popełnił błąd,tyle.Prawdopodobnie cała wina i tak spadnie na pilotów,bo tylko w takim przypadku rodziny ofiar,będą mogły domagać się odszkodowań.
Odpowiedź z Cytatem
  #27 (permalink)  
stare 23-04-2010, 11:32
Avatar fascynator69
...Zonk!!...
 
Zarejestrowany: Jan 2009
Skąd: Szczecin
Reputacja: 30377
fascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond repute
Postów: 4,175
fascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond repute
Domyślnie

Cytat:
To, co widać na filmie, to nie jest kokpit. To silnik, z urwaną jedną powłoką, przez co wygląda jak "okno".
No problem...Jest i kokpit:
Kod:
http://www.rian.ru/video/20100411/220738363.html
Na którymś forum pisano, że nawet szyba cała - to oczywiście nieprawda...
__________________
"Człowiek myśli sobie to i owo, ale jednak najczęściej to."
S.M.
Odpowiedź z Cytatem
  #28 (permalink)  
stare 23-04-2010, 11:38
Avatar Riese
Senior Member
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: L-Stadt
Reputacja: 10512
Riese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond repute
Postów: 1,079
Riese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond repute
Domyślnie

Cytat:
Napisał danone Zobacz post
System TAWS nie działa po wypuszczeniu podwozia
W takim razie rzeczywiście pilot mógł pójść na tzw. lądowanie "na czuja" i może faktycznie zapomniał o wcześniejszym obniżeniu terenu, a gdy już dostrzegł ziemie było za późno.
Wygląda zatem na typowy błąd człowieka.

Fascynator- na tym video nie ma żadnego kokpitu. To cały czas "odwłok" przy silnikach!!!

Ostatnio edytowane przez Riese : 23-04-2010 - 11:43
Odpowiedź z Cytatem
  #29 (permalink)  
stare 23-04-2010, 11:43
Czytelnik powracający
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Reputacja: 276
Sebastian_T is a jewel in the roughSebastian_T is a jewel in the roughSebastian_T is a jewel in the rough
Postów: 58
Sebastian_T is a jewel in the roughSebastian_T is a jewel in the roughSebastian_T is a jewel in the rough
Domyślnie

Fascynator, ale masz na myśli to, co widać w ~14-15 sekundzie? To jest tylna część samolotu z urwanym ogonem, skierowana (na filmie) "wylotem" w lewo, a po prawej stronie powinna być dalsza część samolotu.

Jak wejdziesz na tę stronę:
Kod:
http://www.plastikowe.pl/galerie/tu-154m
to w trzecim rzędzie, pierwsze z prawej, masz zdjęcie tego elementu (w całości i pod takim samym kątem mniej więcej pokazane, jak na filmie).
Odpowiedź z Cytatem
  #30 (permalink)  
stare 23-04-2010, 12:04
Avatar fascynator69
...Zonk!!...
 
Zarejestrowany: Jan 2009
Skąd: Szczecin
Reputacja: 30377
fascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond repute
Postów: 4,175
fascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond reputefascynator69 has a reputation beyond repute
Domyślnie

Zwracam honor... Za szybko działam.... W każdym razie piloci znali doskonale nietypowe ukształtowanie terenu wokół lotniska i istniejące przeszkody. Myślę że wyjaśnienie kwestii CO i DLACZEGO jest zawarte w czarnych skrzynkach. Czyli cała wymiana parametrów z wieżą... Naczelny Prokurator Wojskowy wie już kto i na jakim szczeblu wydał decyzję o niezamykaniu lotniska w Smoleńsku, ale odmówił ujawnienia tej informacji...Zapewne aby nie zaogniać sytuacji...
__________________
"Człowiek myśli sobie to i owo, ale jednak najczęściej to."
S.M.
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
2010, analiza, cia, dotyczące, filmu, forum, galeria, hcfor, hcfor.pl, inne, katastrofa, katastrofy, kraju, lecha, lista, object, ofiary, polska, razem, samolot, samolotu, tragedii, true, tupolew, youtube


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane Wyszukiwanie
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest włączony
Trackbacks are włączony
Pingbacks are włączony
Refbacks are włączony

Skocz do Forum


Bestiarium