Katastrofy, egzekucje, mutacje, śmiertelne wypadki, perwersje - forum bez tabu - HcFor
Zarejestruj się FAQ Lista użytkowników Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane
Witamy na HCFOR.pl - Forum bez tabu!!!
Zapraszamy do rejestracji, która umożliwi korzystanie z wszystkich funkcji naszego forum.
Zapomniałem hasła


Bestiarium
Wróć   Katastrofy, egzekucje, mutacje, śmiertelne wypadki, perwersje - forum bez tabu - HcFor > Light Corner > Różne > Wypadki w różnych okolicznościach

Odpowiedz
 
LinkBack Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat Wygląd
  #1 (permalink)  
stare 26-06-2009, 18:28
Avatar kwasi80
Stały Czytelnik
 
Zarejestrowany: Jan 2009
Skąd: tam skąd pochodzi "Cela nr 3"
Reputacja: 561
kwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to all
Postów: 112
kwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to all
Domyślnie Jak kierowcy jadą po śmierć

Zdarzenia z kamer przemysłowych na przejazdach kolejowych


__________________
Nie pójdę do piachu, gdy ktoś mi powie: czas umierać brachu. Nie dam się uśpić śmierci słowom, pójdę do grobu z podniesioną głową.
Odpowiedź z Cytatem
  #1.5
Kontekstowy

Avatar Pani Kontekstowa
 
Avatar
Skąd: HCFOR
Wiek: 28
Postów: 760
Jak kierowcy jadą po śmierć

loading...
 
  #2 (permalink)  
stare 26-06-2009, 18:49
Avatar Blazimir
Czytelnik powracający
 
Zarejestrowany: Dec 2008
Skąd: Zgierz
Reputacja: 185
Blazimir has a spectacular aura aboutBlazimir has a spectacular aura about
Postów: 67
Blazimir has a spectacular aura aboutBlazimir has a spectacular aura about
Domyślnie

Dla mnie to tytuł powinien byc nie "Jak kierowcy jadą po śmierć", ale "Jak idiotycznie dzialaja w Polsce systemy odpowiedzialne za zamykanie szlabanow i sygnalizacje swietlna na przejazdach kolejowych". Na prawie wszystkich filmikach widac jak zapory zamykaja sie idealnie na jadacy samochod. Ja tam od razu bym pozywal PKP za uszkodzenie pojazdu Ale pomyslcie jaki moze byc syf w sytuacji, kiedy takim przejazdem bedzie poruszal sie motocyklista, w dodatku na mokrej nawierzchni - zacznie zamykac sie szlaban, kierowca motocykla zahamuje (wystarczy ze bedzie jechal 60 km/h),maszyna najprawdopodbniej zatanczy i pojdzie szlifem pod szlabanem idealnie na tory, a obok niej motocyklista. Niech straci przytomnosc, a na przejezdzie nikogo poza nim...no i pozamiatane... :-/
__________________
"Straszna śmierć... On jeszcze żył jak umierał?"
Odpowiedź z Cytatem
  #3 (permalink)  
stare 26-06-2009, 18:53
Avatar TijomonO
Senior Member
 
Zarejestrowany: Aug 2008
Skąd: Jamaica
Reputacja: 382
TijomonO is just really niceTijomonO is just really niceTijomonO is just really niceTijomonO is just really nice
Postów: 562
TijomonO is just really niceTijomonO is just really niceTijomonO is just really niceTijomonO is just really nice
Domyślnie

W dodatku zaraz po opadnięciu, szlabany się podnoszą, a pociągu nie widać.
Tylko w 2 fragmentach przejeżdża.
Odpowiedź z Cytatem
  #4 (permalink)  
stare 26-06-2009, 20:04
Avatar kwasi80
Stały Czytelnik
 
Zarejestrowany: Jan 2009
Skąd: tam skąd pochodzi "Cela nr 3"
Reputacja: 561
kwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to all
Postów: 112
kwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to allkwasi80 is a name known to all
Domyślnie

Cytat:
Napisał Blazimir Zobacz post
Dla mnie to tytuł powinien byc nie "Jak kierowcy jadą po śmierć", ale "Jak idiotycznie dzialaja w Polsce systemy odpowiedzialne za zamykanie szlabanow i sygnalizacje swietlna na przejazdach kolejowych". Na prawie wszystkich filmikach widac jak zapory zamykaja sie idealnie na jadacy samochod. Ja tam od razu bym pozywal PKP za uszkodzenie pojazdu /
Działanie sygnalizacji to jedna sprawa a rozwaga kierowcy to druga....
Jeżeli ktoś jest ślepy i głuchy na sygnał alarmu,migające światła to jak napisałeś zapory zamkną się na nim ...i co piszesz o odszkodowaniu od PKP wystarczy ROZWAGA!

A temat dodałam w związku z "Europejskim Dniem Bezpieczeństwa na Przejazdach Kolejowych"
Poniżej artykuł



Śmiertelny przejazd kolejowy. Stop wypadkom!


Każdego roku w Europie w wypadkach na przejazdach kolejowych ginie około 600 osób. 95% tych wypadków jest spowodowanych przez użytkowników dróg. W Polsce jest to aż 98%.




Cytat:
W związku z tymi tragicznymi danymi, zarządy kolei i dróg 23 krajów europejskich wspólnie organizują Europejski Dzień Bezpieczeństwa na Przejazdach Kolejowych. Przypada on 25 czerwca 2009 r.

Ideą tego dnia jest uświadomienie ludziom faktu, iż większości tych wypadków można było uniknąć, gdyby kierowcy przestrzegali przepisów prawa drogowego.

25. czerwca na całym kontynencie będą prowadzone działania pod wspólnym przesłaniem: Stop wypadkom! Europa dla bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych. W całej Europie zaplanowano wiele przedsięwzięć: będą wręczane ulotki na przejazdach kolejowych, w szkołach, ośrodkach nauki jazdy, na zbiórkach harcerskich itp. Na dworcach kolejowych i w innych ważnych miejscach zostaną rozwieszone plakaty. Specjalne komunikaty zostaną rozpowszechnione w programach radiowych i telewizyjnych, zostaną zorganizowane konferencje prasowe.

ZATRZYMAJ SIĘ I ŻYJ !!!







Źródło:Gazeta Pomorska
__________________
Nie pójdę do piachu, gdy ktoś mi powie: czas umierać brachu. Nie dam się uśpić śmierci słowom, pójdę do grobu z podniesioną głową.

Ostatnio edytowane przez kwasi80 : 26-06-2009 - 20:08
Odpowiedź z Cytatem
  #5 (permalink)  
stare 26-06-2009, 22:18
Czytelnik powracający
 
Zarejestrowany: Nov 2008
Reputacja: 196
xxx123211 has a spectacular aura aboutxxx123211 has a spectacular aura about
Postów: 66
xxx123211 has a spectacular aura aboutxxx123211 has a spectacular aura about
Domyślnie

Na wszystkich filmikach widać jak pojawiają się cały czas 2 bądź 3 te same przejazdy. Wynika z tego że albo:
a- kierowcy to miejscowi debile zaprawieni w bojach ze szlabanem
b- po prostu tak mają że myślą prawą nogą a nie głową. Dobitnym przykładem takiego osobnika jet facet którego pociąg "zarysował" w nocy.

Cytat:
Napisał Blazimir Zobacz post
Dla mnie to tytuł powinien byc nie "Jak kierowcy jadą po śmierć", ale "Jak idiotycznie dzialaja w Polsce systemy odpowiedzialne za zamykanie szlabanow i sygnalizacje swietlna na przejazdach kolejowych". Na prawie wszystkich filmikach widac jak zapory zamykaja sie idealnie na jadacy samochod. Ja tam od razu bym pozywal PKP za uszkodzenie pojazdu Ale pomyslcie jaki moze byc syf w sytuacji, kiedy takim przejazdem bedzie poruszal sie motocyklista, w dodatku na mokrej nawierzchni - zacznie zamykac sie szlaban, kierowca motocykla zahamuje (wystarczy ze bedzie jechal 60 km/h),maszyna najprawdopodbniej zatanczy i pojdzie szlifem pod szlabanem idealnie na tory, a obok niej motocyklista. Niech straci przytomnosc, a na przejezdzie nikogo poza nim...no i pozamiatane... :-/
To że szlaban się zamyka a nie zawsze przejeżdża pociąg da się wytłumaczyć systemem w jakim działają. Przy torach umieszczone są czujki wykrywające jadący pociąg. Logiczne że czujki te umieszczone są w pewnej odległości od przejazdu (raczej większej niż mniejszej). Zamknięcie szlabanu może powodować pociąg który po minięciu czujki pojechał inną trasą, albo po prostu jakiś skład towarowy przetaczany na inny tor. Poza tym, lepiej żeby zamknął się o 1 raz za dużo niż o 1 raz za mało.

Poza tym, na prawie każdym filmie pociąg prawdopodobnie przejechał :P
1) film ucięty, potem mogło coś jechać.
2) widać pociąg
3) mogło coś potem jechać. Widzimy tylko moment zamykania.
4) elektronika rogatki "poczuła" że coś nie gra i otworzyła cały przejazd. Choć pociąg mógł jechać.
5) patrz: 3
6) pociąg przejechał, widać go w końcówce.
7 i 8) pociąg widać.
Czyli tylko w wypadku 3 i 5 pociągu mogło nie być

Samo to, że szlaban się zamknął na samochód jest plusem. Lepiej żeby rogatka przytarła samochód i zmusił kierowcę do zatrzymania niż miałby go przytrzeć pociąg.

Poza tym nie można mówić że rogatki są źle ustawione, zamykają się wprost na samochód itp, bo oprócz rogatek mamy też sygnalizację świetlną i dźwiękową. Kodeks drogowy zabrania wjazdu za sygnalizator, jeśli on sygnalizuje zbliżanie się pociągu. Dźwięk+światło zawsze wyprzedzają zamknięcie się zapory, więc kazdy zawczasu wie że zaraz przejazd zostanie zamknięty.


PS. Już o tym że niektórym kompletnie brakuje mózgu nie wspomnę. No jak można będą już w połowie przejazdu zatrzymać się i cofać?
PS2. Dlatego ja zatrzymuję się na każdym przejeździe.

Uff. Rozpisałem się
Odpowiedź z Cytatem
  #6 (permalink)  
stare 26-06-2009, 23:38
Avatar Riese
Senior Member
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: L-Stadt
Reputacja: 10512
Riese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond repute
Postów: 1,079
Riese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond reputeRiese has a reputation beyond repute
Domyślnie

Ja widzę tu jedynie pierdolniętych fagasów za kółkiem, którzy nie mają ani grama wyobraźni podczas zbliżania się do przejazdu kolejowego. I później wielkie zdziwienie że takich rozpieprzyło.
Odpowiedź z Cytatem
  #7 (permalink)  
stare 28-06-2009, 20:37
Avatar zombiak
Obserwator
 
Zarejestrowany: Apr 2009
Skąd: z Centrum
Reputacja: 11270
zombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond repute
Postów: 2,184
zombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond repute
Domyślnie

__________________

Odpowiedź z Cytatem
  #8 (permalink)  
stare 29-06-2009, 01:34
Avatar Blazimir
Czytelnik powracający
 
Zarejestrowany: Dec 2008
Skąd: Zgierz
Reputacja: 185
Blazimir has a spectacular aura aboutBlazimir has a spectacular aura about
Postów: 67
Blazimir has a spectacular aura aboutBlazimir has a spectacular aura about
Domyślnie

Żeby mnie nikt źle nie zrozumial i odebral jako "tego po drugiej stronie barykady" Oczywisice ze ROZWAGA na drodze jak najbardziej i maksymalne bezpieczenstwo (sam jezdze motocyklem wiec jestem wyczulony na punkcie tych wartosci), ale zastanawiaja mnie sytuacje, w ktorych brak jest sygnalow ostrzegawczych (np moment na samym poczatku, z bialym fiatem punto), kiedy kierowca bezposrednio podjezdza do torowiska, wjezdza ZA szlaban (no bo przeciez nic sie nie swieci, ani nie dzwoni,a zobaczyc musi czy nic sie nie zbliza) z zachowaniem szczegolnej ostroznosci, jak to ladnie ujmuje kodeks, i orientuje sie ze cos jest nie tak, DOPIERO gdy widzi zamkniety szlaban na przeciwleglym pasie ruchu, znajdujac sie prawie ze na torach! Wobec czego, naturalnie cofa i w tym momencie "sru" (modne ostatnio) w dach szlabanem. Dlatego tez jak dla mnie jest nie do przyjecia aby mozna bylo nazwac tak funkcjonujacy system prawidlowym czy dzialajacym wlasciwie, gdyz konsekwencja takiej pracy urzadzen jest powstanie szkody, a co sie ze szkoda wiaze, to obowiazek jej naprawienia (mowiac ogolnie, najprosciej, bez wchodzenia w szczegoly jesli chodzi o warunki, zwiazki przyczynowe, przyczynienia, podstawy odpowiedzialnosc, itd; Kwasi80 - dlatego pisalem o odszkodowaniu od PKP). Dobra, o kwestiach prawnych juz sie zamykam bo nie pojde w koncu spac. Tak wiec podsumowujac, rozwaga i myslenie w kazdych warunkach drogowych, ale systemom stwarzajacym realne niebezpieczenstwo (juz nawet nie chodzi o ryske na dachu, ale o to ze trzeba wjechac praktycznie na tory zeby zorientowac sie jaka jest sytuacja). mowimy stanowcze NIE Szanujmy sie nawzajem na drodze, szerokosci!
__________________
"Straszna śmierć... On jeszcze żył jak umierał?"
Odpowiedź z Cytatem
  #9 (permalink)  
stare 29-06-2009, 14:41
Czytelnik powracający
 
Zarejestrowany: Nov 2008
Reputacja: 196
xxx123211 has a spectacular aura aboutxxx123211 has a spectacular aura about
Postów: 66
xxx123211 has a spectacular aura aboutxxx123211 has a spectacular aura about
Domyślnie

Blazimir: Masz rację. Przy punciaku światła zaczęły migać dopiero w chwili zamykania szlabanu. Ale po drugiej stronie droga była pusta - bez rogatki. Nie zwróciłem uwagi kiedy zaczynają migać światła bo byłem wprost zapatrzony na debila który zaczyna cofać. Widocznie tak to działa, że jak są automaty to jeśli szlaban jest tylko jednostronny to zaczyna mrugać jednocześnie z zamknięciem. Ale na bank jeśli rogatki są dwustronne to:
a) najpierw zamyka się prawa, potem lewa dając możliwość zjazdu z torów
b) najpierw mamy sygnał świetlny.
Odpowiedź z Cytatem
  #10 (permalink)  
stare 29-06-2009, 19:48
Avatar zombiak
Obserwator
 
Zarejestrowany: Apr 2009
Skąd: z Centrum
Reputacja: 11270
zombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond repute
Postów: 2,184
zombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond reputezombiak has a reputation beyond repute
Domyślnie

Pierwszy film może wydawać się śmieszny, ale myślę że dla kierującego rowerem wcale nie było zabawne.




__________________

Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
będą, dużo, jak, jakim, jest, kierowca, który, mnie, motocyklista, może, można, pociąg, pociągu, pod, polsce, prawdopodobnie, samochód, takiego, takim, torach, wszystkich, wypadku, zawsze, śmierć, żeby


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane Wyszukiwanie
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest włączony
Trackbacks are włączony
Pingbacks are włączony
Refbacks are włączony

Skocz do Forum


Bestiarium